Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to the current issue
Skip to site footer
Open Menu
Revista Femass
Home
Current
Archieve
About
About the Journal
Privacy Statement
Indexers
Submission
General informations
Evaluation process
Submit article
Termos de licença
Editorial Team
Guidelines for publication
Announcements
Contact
Search
Register
Login
Current Issue
Vol. 9 No. 1 (2025): Revista Femass
Revista Publicada pela Faculdade Professor Miguel Ângelo da Silva Santos
Published:
12/12/2025
Full Issue
Revista Completa (Português (Brasil))
Editorial (Português (Brasil))
Articles
O papel da gestão escolar para mediação de conflitos enfrentados por alunos dos anos finais do ensino fundamental da rede pública de Macaé após a pandemia de COVID-19
Elciana de Paiva Lima Vieira, Yolanda Costa da Silva Pereira, Andrea Paula de Souza Waldhelm
Texto Completo (Português (Brasil))
A naturalização da violência contra mulheres
Fabianne Manhães Maciel, Estéfane da Silva Mello
Texto Completo (Português (Brasil))
Acuracidade de estoque para almoxarifado na indústria de óleo e gás
Filipe Borges de Oliveira, Leonardo Rafael Brum, Poliana Poliana da Silva Baptista Gama
Texto Completo (Português (Brasil))
O THE USE OF SCALES FOR TEACHING EQUATIONS IN A PUBLIC SCHOOL IN THE MUNICIPALITY OF MACAÉ
Andréa Giglio Bottino, Isabela Cristina da Silveira e Silva Rangel, Maíra Cristina Gonçalves Ferreira, Yasmin de Souza Medeiros
Texto Completo (Português (Brasil))
A participação da sociedade civil na construção de políticas educacionais: A Carta de Goiânia na redemocratização brasileira
Edkleisson de Paiva de Sousa
Texto Completo (Português (Brasil))
Micromanagement and Its Effects on Software Developers Working from Home
Fernanda Falquer da Silva Gomes, Larissa Do Nascimento Correa Daudt
Texto Completo (Português (Brasil))
IFRO AND THE TECHNOLOGICAL MEDIATION REVOLUTION IN EDUCATION:
Pedro Paulo Almeida Martins
Texto Completo (Português (Brasil))
O USING ALGEPLAN AS A PEDAGOGICAL TOOL FOR TEACHING NOTABLE PRODUCTS IN THE EIGHTH GRADE OF ELEMENTARY EDUCATION
Isabela Cristina da Silveira e Silva Rangel, Eydson Ximendes Pereira, Thiago de Azevedo Brum
Texto Completo (Português (Brasil))
Contribution of Psychoanalysis to Continuing Teacher Education: reflections and possible constructions
Cremilda Barreto Couto
Texto Completo (Português (Brasil))
View All Issues
Language
English
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Keywords